Je winkelmandje
Subtotaal:
0,00
Bekijk/Bewerk winkelmandje
Nu afrekenen

Vaak gestelde vragen

Klantenservice is naast het gelukkig maken (en houden) van katjes hét belangrijkste streven binnen Tabby Tijger

Vanzelfsprekend antwoorden we zo snel mogelijk op alle vragen die ons gesteld worden. In sommige gevallen komen telkens dezelfde vragen vaak voor. Vandaar dat we de meest gestelde vragen al voor je beantwoord hebben op deze pagina. Twijfel je nog of kan je het antwoord niet vinden? Neem dan voor alle zekerheid even contact met ons op.

Bestellen bij Tabby Tijger

Bij Tabby Tijger kan je alleen maar online via onze shop: www.tabbytijger.be bestellen.

Bestellen is heel eenvoudig: Eens je je gewenste artikelen in je winkelmandje hebt geplaatst kan je via de knop ‘Bekijk/Bewerk winkelmandje’ de items eenvoudig nogmaals bekijken, eventueel aanpassen en bestellen. Hier kun je ook je kortingscode inwisselen.

Alles goed? Ga dan verder via ‘Ga verder naar afrekenen’.

Op de pagina ‘Afrekenen’ moet je eerst je gegevens ingeven. Je kan een account aanmaken om zo altijd de status van je bestelling te volgen en vorige bestellingen te raadplegen. Je voert dan ook je bezorgadres in mocht dit verschillen van je facturatieadres. Eens je dit allemaal gedaan hebt, kies je je gewenste betaalmethode.  Nu moet je alleen nog op ‘bestelling plaatsen en betalen’ klikken en je bent klaar met shoppen.

Vervolgens ontvang je van ons een bevestigingsmail en later nog een mailtje om te zeggen dat je pakket verzonden is. In deze mail krijg je ook een track and trace code. 

Heb je hulp nodig, neem dan contact op met onze klantendienst, zij helpen je graag verder.

Over het algemeen geldt er bij Tabby Tijger geen minimum- of maximum bestelwaarde. Daarnaast kan het wel gebeuren dat je een minimum bestelwaarde moet hebben om een kortingsvoucher te gebruiken, bekijk hiervoor de voorwaarden van je kortingsvoucher.

Alle Tabby Tijger speeltjes worden met de hand gemaakt en met natuurlijke producten. Het kan zijn dat bepaalde zaken niet altijd beschikbaar zijn en moeten we dus de productie van het speeltje even op hold plaatsen. Maak je geen zorgen, in de meeste gevallen is nog mogelijk dat je item weer in de shop komt. We sturen je graag een herinnering van zodra het item weer beschikbaar is. Wil je zo een berichtje van ons ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantendienst. We brengen je dan wel op de hoogte!

Als je bestelling goed is doorgekomen ontvang je een bevestigingsmail van ons. Geen mail ontvangen? Neem contact op met onze klantendienst, ze zoeken direct voor je uit wat de status van je bestelling is: klantendienst@tabbytijger.be of telefonisch op het nummer +32 3 6459006 (ma t/m vr, 08:00 – 19:00).

Er kunnen kosten verbonden zijn voor oproepen vanuit het buitenland.

Het is mogelijk om je bestelling te annuleren, indien deze nog niet te ver in het verwerkingsproces zit. Neem dus zo snel mogelijk contact met onze klantendienst en ze zullen je helpen via het nummer +32 3 6459006. Je kan ook een mailtje sturen naar klantendienst@tabbytijger.be.

Als de annulering is gelukt krijg je een bevestigingsmail van ons.

Het kan gebeuren dat je pakje niet naar je vast adres gestuurd moet worden, en dat je dit hebt vergeten aan te passen tijdens het afronden van je bestelling. Geen probleem, zolang je bestelling nog niet verwerkt werd, kan onze klantendienst dit nog aanpassen voor je. 

Wat kan je in dit geval doen? Neem hiervoor dan zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst via telefoon. Maar indien je bestelling al te ver in het proces zit, zal je bestelling alsnog opgestuurd worden naar het verkeerde adres. 

Controleer bij het ingeven van je adresgegevens dat deze juist zijn. En vergeet je huisnummer niet. 

Om je vorige bestellingen te kunnen bekijken heb je een account nodig. Meld je aan en klik vervolgens op ‘Account’, hier staat een overzicht van de status van al je vorige bestellingen.

We bieden je graag de beste service. Daarbij hoort niet alleen een vlotte en snelle afhandeling van je bestelling, maar ook de ervaring van een gepersonaliseerd pakje dat afgeleverd wordt met de naam van de kat(jes) erop. 

Je kan hiervoor terecht op onze afzonderlijke pagina ‘Omruilen en garantie’ onderaan deze pagina of via deze link.

Betalen bij Tabby Tijger

Bij Tabby Tijger kan je betalen met:

  1. Bancontact/Payconiq
  2. PayPal
  3. iDeal
  4. Sofort

Je kunt zeker tijdens het proces altijd terugkeren naar één van de vorige stappen. Bijvoorbeeld om je gegevens nog eens te bekijken of indien nodig te wijzigen. Het afronden van je betaling wordt omwille van veiligheidsredenen echter niet opgeslagen.

Het is mogelijk om een factuur van je bestelling te bekomen. Vul zo goed mogelijk je gegevens in tijdens het afronden van je bestelling. Vul bij ‘Opmerkingen’ je BTW nummer in. Voor alle zekerheid contacteer onze klantendienst via email en vraag om een factuur.

Je kan helaas niet in termijnen betalen bij Tabby Tijger.

Waardebonnen bij Tabby Tijger

Leuk dat je een voucher/cadeaubon in je bezit hebt! Je kunt je code tijdens de voorlaatste stap van je bestelling invoeren in het veld ‘’Voucher gebruiken’’. We kunnen je voucher/cadeaubon helaas niet meer achteraf verrekenen, je kunt hem dan natuurlijk gebruiken bij je volgende bestelling.

Ons verwerkingssysteem staat het helaas niet toe om kortingen achteraf te verrekenen. Mocht je de voucher/cadeaubon vergeten hebben in te wisselen, dan kun je hem altijd bij de volgende bestelling bij Tabby Tijger gebruiken

Wat vervelend! Misschien komt het omdat…

…de code al eens eerder is ingewisseld
…er een minimale/maximale bestelwaarde voor de voucher/cadeaubon bestaat
…de voucher/cadeaubon niet geldig is op alle artikelen die je in je winkelmandje hebt staan
…je maar 1 voucher/cadeaubon per bestelling in kan inleveren

Staat de reden er niet tussen? Bel dan onze klantendienst, ze helpen je graag verder om uit te zoeken waarom je voucher/cadeaubon niet werkt!

Vouchers/cadeaubonnen kunnen helaas niet in contanten worden uitbetaald.

De waardebon die uitgegeven wordt door Tabby Tijger is alleen geldig voor artikelen die aan te kopen zijn via www.tabbytijger.be

Je kan met zo’n waardebon dus niet terecht in één van de Tabby Tijger verkooppunten in België en Nederland. 

verzenden & bezorgen bij Tabby Tijger

Tabby Tijger betaalt een deel van de effectieve verzendingskosten en dit voor elke bestelling. Dat betekent dat we je als consument maar een kleine bijdrage vragen voor de verzending onder de 75€. Van het ogenblik dat je bestelling boven de 75€ nemen we de volledige verzendkosten voor onze rekening (enkel in België en Nederland).

Voor kleinere bestellingen betaal je €6,20 voor levering in België en €6,55 voor Nederland.

Jouw bestelling komen afhalen? Dat kan ook! Ga naar https://tabbytijger.youcanbook.me/ en maak je keuze wanneer je de bestelling kan ophalen. Reken wel 2 dagen verwerkingstijd van het ogenblik dat je de bestelling plaatst.

Artikelen die direct beschikbaar zijn worden meestel verwerkt en verzonden binnen de 2 werkdagen. Het kan ook gebeuren dat we uw pakje persoonlijk komen afgeven! Omdat ook wij houden van verrassingen…

Na de eerste mail die je van ons krijgt, die je bestelling bevestigd, ontvang je een tweede mail op het moment dat je pakket verzonden is. In deze mail staat een track & trace code, waarmee je je pakket kan volgen. Je kunt de status van je pakket ook altijd bekijken in je account onder bestellingen.

We versturen uw bestelling met PostNL, zowel voor België als voor Nederland.

Jazeker! Je kan je bestelling laten bezorgen op een ander adres dan je factuuradres. Zo kan je bijvoorbeeld je bestelling laten leveren op je werk.

 

Waarschijnlijk heb je te maken met een gedeeltelijke levering. We willen natuurlijk dat je je bestelde artikelen zo snel mogelijk ontvangt. Als een artikel van je artikel niet binnen 2-4 dagen leverbaar is, zorgen wij ervoor dat we eerst de rest van de artikelen opsturen en daarna het artikel dat niet binnen de standaard levertijd geleverd kon worden. Het kan dan voorkomen dat je meerdere leveringen van ons ontvangt, die bij een bestelling horen. Je kan altijd contact opnemen met onze klantendienst om er zeker van te zijn dat dit het geval is.

Heb je de status van je track and trace link bekeken? In deze link vind je alle informatie over de status van je pakket. Als je niet thuis was op het moment van levering, moet de postbode een briefje achtergelaten hebben om te zeggen waar je het kan ophalen. Kijk zeker ook eens rond je huis of vraag even na aan je buren of de postbode het niet daar heeft achtergelaten.

In het geval dat de track & trace aangeeft dat het is bezorgd, kun je het beste even contact opnemen met onze klantendienst via klantendienst@tabbytijger.be of telefonisch via +32 3 6459006. We helpen je graag verder!

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Mocht je een beschadigd artikel ontvangen hebben of mocht er iets mis zijn met je bestelling, dan neem je best zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst.

Retourneren & terugbetaling bij Tabby Tijger

We verwijzen je graag naar onze pagina ‘Omruilen, bedenktijd en garantie’ via deze link.

Het is altijd jammer om te horen dat een artikel niet aan je verwachtingen voldoet! Neem dan eerst even contact op met onze klantendienst. Gelieve dan zeker te vermelden waarom je het artikel terugstuurt. Een foto meesturen bij je aanvraag is altijd een pluspunt.

Wie is Tabby Tijger?

TABBY TIJGER – ImcoreGroup bvba
Heidestraat 3
2950 Kapellen, België

Managing Partners: Claudia Aelbrecht, Danny Vanhove
Atelier en ontwerpstudio: Kapellen, Antwerpen
BTW nummer: BE0899.746.462

Je kan ons bereiken op:
E-mail: klantendienst@tabbytijger.be
Telefoon: +32 3 6459006 (ma t/m vr, 09:00-12:00 en van 13:00 tot 18:00 uur)

Bij oproepen vanuit het buitenland kunnen extra kosten ontstaan.

Je kan onze klantendienst op elk moment bereiken via mail: klantendienst@tabbytijger.be. 

Voor andere doeleinden en vragen die niet gerelateerd zijn aan een bestelling, kan je terecht via mail: meerinfo@tabbytijger.be

We willen je natuurlijk altijd de beste service verlenen, maar het kan soms voorkomen dat je een klacht hebt over de service of een product. Mocht dit het geval zijn neem dan contact op met onze klantendienst per email of telefoon. Binnen 14 dagen krijg je altijd een inhoudelijke reactie over je klacht. We willen er natuurlijk het liefst samen met jou uitkomen.