Gratis speeltje vanaf 50 EUR I Gratis verzending vanaf 75 EUR!

Omruilen, bedenktijd en garantie

Is je kat toch niet zo blij met de aankoop? Dan helpen we je graag!

De meest gestelde vragen hebben we al voor je beantwoord. Twijfel je nog of kan je het antwoord niet vinden? Neem dan voor alle zekerheid even contact met ons op.

Bijna alle artikelen die je via de website besteld hebt, kan je binnen de 14 dagen retourneren.

De producten moet wel onbeschadigd zijn en – voor zover redelijkerwijs mogelijk – in de originele verpakking zitten. Om een artikel te kunnen retourneren of ruilen, is het verplicht om je aankoopbewijs te kunnen voorleggen. Een geldig aankoopbewijs is je betalingsbewijs dat je hebt ontvangen of je pakbon die je hebt gekregen bij levering.

De herroepingstermijn voor internet bestellingen is 14 dagen.
Je kan hiervoor het retourdocument gebruiken dat je hier kan downloaden.

Snacks, vouchers, cadeaubonnen en tegoedbonnen kan je niet retourneren. Ook als ze nog niet gebruikt zijn.

Gezien onze producten vervaardigd worden op een natuurlijk proces en dit volgens de normen van de Convention on the Conservation of European Wildlife and Natural Habitats (1982) en de Wildlife and Countryside Act (1981), kan het gebeuren dat het teruggestuurd product niet vervangen kan worden.
Op dat ogenblik ontvangt u van ons een email met daarin de keuze of je een gelijkaardig product wenst of een terugbetaling van het teruggestuurd product.

Indien je verkiest om het bedrag terug te laten betalen, dan zorgen we ervoor dat het bedrag binnen de 14 dagen terug naar je rekening wordt overgeschreven. Mocht je alsnog na de periode van 14 dagen het bedrag nog niet ontvangen hebben, dan raden we aan om contact op te nemen met uw bank. In sommige gevallen kan de termijn van bank tot bank verschillen.

Ons retouradres:  Tabby Tijger, Heidestraat 3, B2950 Kapellen (BE)

Als je het artikel hebt gebruikt en het is duidelijk aantoonbaar dat er gebruikssporen aanwezig zijn van het spelen of resten van vacht van de kat, dan zal Tabby Tijger een retour weigeren. We kunnen geen bestelde producten uit ons gamma die gebruikssporen bevatten van de kat omwille van hygiënische reden accepteren als retour.

Wettelijke minimumgarantie:
Wij hanteren wat betreft het leveren van goederen de wettelijke minimumgarantietermijn indien het niet conform is aan de geplaatste bestelling. Voor zover dit mogelijk en redelijk is, hebt u de keuze tussen herstelling of vervanging. Enkel in geval de herstelling of de vervanging buitensporig of onmogelijk is of niet binnen een redelijke termijn kan worden uitgevoerd, heeft u het recht om een prijsverlaging of de ontbinding van de verkoopsovereenkomst te eisen. Indien het defect of gebrek zich manifesteert binnen de 6 maanden na de levering wordt dit geacht reeds te hebben bestaan voor de levering, tenzij wij het tegendeel kunnen bewijzen. Na 6 maanden zal u zelf moeten bewijzen dat het gebrek reeds bij de levering aanwezig was.

Bijkomende garantie voor kattenhengels:
Ongeveer 98% van de speeltjes van Tabby Tijger zijn met de hand gemaakt, met uitzondering van alle producten in de food-afdeling natuurlijk. En ondanks we een heel strenge kwaliteitscontrole toepassen, kan het toch zijn dat er misschien eens een veertje of een lintje los laat tijdens het spelen. Vergeet niet dat katten enorm kunnen opgaan in het spel en daardoor de speeltjes aanzien als een prooi. Controleer daarom bij het uitpakken van de speeltjes of alles goed vast zit VOOR dat je start met spelen.

Gezien de aard van de speeltjes kunnen we deze bijkomende garantie alleen laten gelden voor de kattenhengels.

Deze bijkomende Tabby Tijger garantie vervalt indien er aan de hengel ondeugdelijke wijzigingen of reparaties zijn aangebracht of wanneer het product anders dan voor normaal gebruik is aangewend. Ook als we merken dat het duidelijk is dat katten de hengel hebben bewerkt (bijtsporen, enz…).”

De bijkomende Tabby Tijger garantievoorwaarden gelden voor de gebreken aan kattenhengels als gevolg van materiaal-, constructie- en/of fabricagefouten. Deze worden door ons  kosteloos vervangen,  vanzelfsprekend na beoordeling door onze klantendienst.
We vragen altijd een foto van de defecte hengel opdat we een beter beeld hebben wat er fout is.

De garantietermijn begint op de dag van aankoop en kan alleen worden verleend na overlegging van het aankoopbewijs van de hengel of de confirmatie email die werd gestuurd na de aankoop ervan. Op het aankoopbewijs/confirmatie email moet de aankoopdatum en de naam van de dealer zijn vermeld. De garantie wordt verleend in het land van aankoop en in overeenstemming met de plaatselijk geldende wetgeving.

Wil je aanspraak maken op garantie, neem dan contact op met onze klantendienst  (vergeet geen foto van het product toe te voegen).

We raden je aan om de hengel te registreren op onze website. Op die manier krijg je volledige ondersteuning en service op het doorbuigen of stuk gaan van de hengel en/of koordje. Registratie kan via deze link.

De Tabby Tijger bijkomende garantie vervalt indien er aan de hengel ondeugdelijke wijzigingen of reparaties zijn aangebracht of wanneer het product anders dan voor normaal gebruik is aangewend. Ook als we merken dat het duidelijk is dat katten de hengel hebben bewerkt (bijtsporen, enz…).

De kosten van de verzending zit niet mee vervat in onze garantievoorwaarden tenzij anders beslist door de Tabby Tijger klantendienst. Evenals items die zonder overleg worden geretourneerd, worden niet voor onze rekening genomen.